یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۳۳:۵۷

رئیس جهاددانشگاهی:
با نیروی دریایی همکاری‌های بیشتری خواهیم داشت

باشگاه خبری فراساحل: دکتر حمیدرضا طیبی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در جهاددانشگاهی نسبت به همکاری بیشتر با نیروی دریایی ارتش ابراز امیدواری کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایسنا، رئیس جهاددانشگاهی صبح امروز در حاشیه بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی به توانمندی‌های این نهاد علمی در حوزه‌های مرتبط با صنایع دفاعی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی‌های گسترده‌ای که جهاددانشگاهی در حوزه‌های مخابرات، الکترونیک، قدرت، برق، الکترومکانیک و تولید فولادهای آلیاژی دارد بر این باوریم که می‌تواند همکاری‌های گسترده‌ای با نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.


وی همچنین بر لزوم همکاری بیشتر جهاددانشگاهی و نیروی دریایی ارتش تأکید و اظهار کرد: همانطور که قبلاً نیز میان این دو نهاد علمی و نظامی فعالیت‌ها و همکاری‌های گسترده‌ای وجود داشته است، این فعالیت‌ها باید گسترده شود و امیدواریم که ان‌شاءالله بتوانیم زمینه‌ همکاری‌های گسترده‌ای با این نیرو داشته باشیم.



  کد خبر : 2067
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :